Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 71 to 80 of 86

Thread: Lotro f2p

  1. #71
    IL Briatore del BloodBowl TraumFabriK's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Fuori da un cantiere
    Posts
    6,534

    Default Re: Lotro f2p

    Quote Originally Posted by Azel View Post
    uhm, non sapevo nemmeno uscisse un gump asd
    dacci i poteri e vedrai quante belle e nuove foto ti ritroverai in ogni post
    Io so’ io, e vvoi nun zete un cazzo (G.Belli)

  2. #72
    Apostata Yukitopia's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Dat Ass Land!
    Age
    24
    Posts
    7,443

    Default Re: Lotro f2p

    io scrivo (img)(/img) senza usare quell'interfaccia

  3. #73
    IL Briatore del BloodBowl TraumFabriK's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Fuori da un cantiere
    Posts
    6,534

    Default Re: Lotro f2p

    Quote Originally Posted by Yukitopia View Post
    io scrivo (img)(/img) senza usare quell'interfaccia
    cone due mani sulla tastiera ok ma se una la tieni sul ciccio (cit) viene molto più facile clickare
    Io so’ io, e vvoi nun zete un cazzo (G.Belli)

  4. #74
    Apostata Yukitopia's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Dat Ass Land!
    Age
    24
    Posts
    7,443

    Default Re: Lotro f2p

    a ti servono 2 mani per scriverle?
    Diversamente Abile!

  5. #75
    Io sono l'Alfa e l'Omega Q(F)M's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    San Donato Milanese (MI)
    Age
    41
    Posts
    9,421

    Default Re: Lotro f2p

    io l'ho bindato su un pulsante del mouse

    *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click* *click*


  6. #76
    IL Briatore del BloodBowl TraumFabriK's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Fuori da un cantiere
    Posts
    6,534

    Default Re: Lotro f2p

    Quote Originally Posted by Yukitopia View Post
    a ti servono 2 mani per scriverle?
    Diversamente Abile!
    per il multispamming ad alta frequenza sono un must


    Io so’ io, e vvoi nun zete un cazzo (G.Belli)

  7. #77
    Apostata Yukitopia's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Dat Ass Land!
    Age
    24
    Posts
    7,443

    Default Re: Lotro f2p

    Register today to participate in the European Preview Event and receive 500 Points to spend when the European Free to Play service goes live!

    The Preview Event gives you a chance to see how the new Free to Play update works for The Lord of the Rings Online. You will be given Points to use in the LOTRO store during the Preview Event.

    We look forward to seeing you in Middle-earth very soon!

    baw, lo posto solo a titolo informativo, cmq è un gioco fail.

  8. #78
    Vero spammer Fiordiluna's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    AltoAdige
    Age
    48
    Posts
    2,018

    Default Re: Lotro f2p

    Acc... le prime due righe m'avevano quasi convinto a farci tre quarti di pensierino... L'ultima m'ha disilluso.
    OH DON PIANO ! - Continuano a bannarlo da Iutub ! 'Stardi !
    (E infatti l'hanno ri-bannato. Ma io l'ho ritrovato ! Pappappero.)

  9. #79
    Piccolo Spammer ArusSchneider's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Age
    43
    Posts
    807

    Default Re: Lotro f2p

    è un gioco fail un par de balle :-)

    a livello di pve è fatto meglio di WOW, certo se poi non vi piace il pve non è il gioco per voi (il pvp è quello che può essere il pvp in un gioco pve), ma di certo non è fail
    The second placed is the first loser!


    Cpu: Amd Phenom 64 9950 X4 (OC 2.8GHZ) Black Edition – Dissipatore: Corsair H50 - Motherboard: Asus M3N-HT Deluxe – Ram: 4Gb (4x 1Gb Corsair 1024MB XMS2 800MHz CL5 Pc6400) - HardDisk: 1x SSD Corsair X64 (System), 1x SeagateBarracuda 7200.12 SATA 3Gb/s 1TB 32Mb buffer (Storage) – VGA: ATI SAPPHIRE HD5850 1GB GDDR5 - Dissipatore VGA: Zalman VF3000A – Case: Aerocool CyborgX – Power:Corsair 650TXEU 650Watt – Keyboard: Logitech G15 Gaming – Mouse: Optical Mouse MI-2950R – SO: Windows 7 Ultimate 64bit


  10. #80
    Apostata Yukitopia's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Dat Ass Land!
    Age
    24
    Posts
    7,443

    Default Re: Lotro f2p

    Quote Originally Posted by ArusSchneider View Post
    è un gioco fail un par de balle :-)

    a livello di pve è fatto meglio di WOW, certo se poi non vi piace il pve non è il gioco per voi (il pvp è quello che può essere il pvp in un gioco pve), ma di certo non è fail
    in che cosa il pve sarebbe migliore?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •